W4J4H-W4J4H K354Y4N64NKU

Selasa, 23 September 2014

CINTA RAHSIA HATI







Cinta Rahsia Hati
Sinopsis



Dr. Akasyah Alimin, dia duda terhangat idaman wanita. Kehilangan isteri tercinta menyebabkan dia menjadi seorang yang menyendiri. Masanya hanya dihabiskan kepada klinik dan pesakit-pesakitnya. Sehingga dia tidak sedar, perbuatannya ini mengundang rasa kecewa di hati Adam Zakwan, satu-satunya anak peninggalan arwah isterinya.

Dahlia Suhana, kenangan cinta monyet itu tak pernah dilupakan. Walau telah bertahun lamanya, lelaki pertama yang pernah dicintai dalam diam itu tetap menjadi pujaan hati. Meskipun dirinya kini merupakan tunangan orang. Namun tak pernah sekali pun dia melafazkan rasa cinta pada tunangannya itu.

Wan Daniel, dia kasanova terkenal di Kuala Lumpur. Tak pernah kekal dengan mana-mana wanita. Baginya cinta tak perlu kekal lama. Siapa sangka, hatinya tunduk pada seorang gadis kampung. Berbagai usaha dilakukan sehingga dia berjaya meraih hati si gadis pujaan.

Namun, satu pertemuan, merubah segala-galanya.

“Saya dah lama cintakan awak. Dari zaman kita dibangku sekolah lagi. Cuma saya tak berani nak luahkan isi hati saya masa tu.” – Dr. Akasyah Alimin.


“Kenapa mesti ada pertemuan dan perpisahan? Sungguh… aku tak suka semua ni!” – Dahlia Suhana.


“Mungkin memang dah takdir hidup awak bersama dia dan bukannya saya. Apa pun keputusan awak, saya terima dengan hati terbuka. Cuma saya nak awak tahu, awak satu-satunya wanita yang berjaya membuka pintu hati saya.” – Wan Daniel.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan